مشاوره حقوقی رایگان 09190218124

مشاوره حقوقی رایگان 09190218124

a.saidnesuad@yahoo.com

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 338
بازدید هفته : 1435
بازدید ماه : 3148
بازدید کل : 100811
تعداد مطالب : 595
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



دستگیری قاتل فراری در تركیه

رسیدگی به این پرونده از سال ۸۳ به دنبال كشف جسد مرد جوانی در یكی از محله های جنوبی شهریار در دستور كار پلیس این شهر قرار گرفت.

 

یك روز بعد از این حادثه، در حالی كه تحقیقات پلیس برای مشخص شدن هویت او آغاز شده بود، زنی با حضور در پلیس آگاهی از گم شدن پسر جوانش خبر داد.

 

ماموران با اطلاعات به دست آمده از شاكی، احتمال دادند جسد پیدا شده متعلق به همان جوان گمشده باشد. بنابراین از خانواده اش خواستند در پزشكی قانونی جسد را شناسایی كنند كه آنها گفتند جسد متعلق به پسر گمشده آنهاست.

 

با مشخص شدن هویت مقتول، تحقیقات در این باره ادامه یافت تا این كه ماموران به دو مرد كه ساعاتی پیش از كشف جسد در خیابان با مقتول درگیر شده بودند، ظنین شدند و تصاویر رایانه ای آنها در اختیار گشت های انتظامی قرار گرفت. در مرحله بعدی تحقیقات معلوم شد، تصاویر متهمان فراری به دو شرور حرفه ای شباهت دارد.

 

به این ترتیب پاتوق های احتمالی آنها زیر نظر گرفته شد تا این كه شهریور سال ۸۶ یكی از متهمان فراری به نام شهروز كه از اعضای باند تبهكاری آدیداس بود، از سوی ماموران اداره اطلاعات در كرمانشاه دستگیر شد.

 

در مرحله بعدی ماموران به بررسی سوابق كیفری او پرداختند و معلوم شد این فرد دو فقره سابقه جنایت، شرارت، سرقت ، ربودن و آزار و اذیت زنان و فرار از زندان را پیش از جلسه محاكمه داشته است.

 

تحقیق از متهم (شهروز) ادامه داشت تا این كه چند روز بعد او اعتراف كرد و گفت، پیش از این با مقتول آشنایی داشته و روز حادثه همراه دوستش جواد، او را به قصد آزار و اذیت به باغ متروكه ای منتقل می كنند، اما میان او و دوستش درگیری پیش می آید. سرانجام جواد با چاقویی مرد جوان را به قتل رسانده و متواری می شود.

 

در پی اظهارات شهروز، همدست وی تحت تعقیب پلیس قرار می گیرد، اما ماموران موفق به یافتن او نمی شوند.

 

به این ترتیب با توجه به این كه شهروز در پرونده های تبهكاری خود به اعدام در ملأ عام محكوم شده بود، به زندان كرمانشاه منتقل و چندی بعد اعدام شد.

 

در حالی كه تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت ادامه داشت، چند روز پیش پلیس اینترپل تركیه طی مكاتبه ای با پلیس ایران خبر داد كه متهم فراری در یكی از شهرهای این كشور دستگیر شده است بنابراین هماهنگی قضایی در این باره صورت گرفت تا قاتل فراری پس از هفت سال زندگی پنهانی به ایران بازگردانده شده و محاكمه شود


نويسنده: علی اکبر سیدنژاد تاريخ: شنبه 22 بهمن 1390برچسب:دستگیری ,قاتل فراری, در, تركیه,دستگیری قاتل فراری در تركیه, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

علی اکبر سیدنژاد کارشناس ارشد حقوق 09190218124

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to lawyer9.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com